مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 13:522022-07-11اجتماعي

فارس من| واکسینه شدن 7700 قلاده سگ از ابتدای امسال در فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، فقط آدم ها نیستند که ممکن است نیاز به کمک های اولیه داشته باشند و حیوانات و از جمله سگ ها هم گاهی به اورژانس های دامپزشکی نیاز پیدا می کنند.

خبرنگار فارس پیش از این نسبت به وجود سگ ها در معابر شهر شیراز اشاره کرده بود، سوژه ای که توسط همشهریان بارها در سامانه فارس من ثبت و به آن پرداخته شده است به طوری که رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز در این باره گفت: یکی از معضلات عنوان شده و در دست بررسی و اصلاح است برنامه های اجرایی بعد از زنده گیری سگ های ولگرد است که در دستورالعمل برنامه اجرایی ندارد.

همچنین در گزارش دیگر فارس، رییس گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به آمار حمله سگ های ولگرد اشاره کرد و گفت: تعداد مجروحین به دلیل حمله سگ در سه ماهه اول امسال بیش از 3400 نفر در دانشگاه شیراز ثبت شده است.

خبرنگار فارس با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای قبلی و طبق وعده داده شده اینبار به سراغ اداره کل دامپزشکی استان فارس به عنوان یکی از دستگاه های متولی در بحث سگ های ولگرد رفته و این مطالبه مردمی را جویا شده است.

انتقال 50 درصد بیماری عفونی از حیوان به انسان رییس اداره بهداشت و مبارزه با بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان فارس در گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به بیماری های مشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| واکسینه شدن 7700 قلاده سگ از ابتدای امسال در فارس

فارس من| واکسینه شدن 7700 قلاده سگ از ابتدای امسال در فارس